Waardebepaling achteraf

Clover Jean - Twitter - Desmond Tutu

Clover Jean & Desmond Tutu

Als jazz, soul en gospel zangeres krijg ik regelmatig opdrachten binnen van goede doelen organisatie. Ik vind het allemaal  prima maar ik vraag wel een kleine vergoeding i.v.m voorbereiding, uitvoering en reistijd.

Met veel plezier heb ik opgetreden voor Aartsbisschop Desmond Tutu en Close the Gap een non-profit organisatie. Hun initiatieven heeft mij diep geraakt als zangeres/presentatrice en daarom heb ik  mijn muzikale medewerking verleend om een goede doel te steunen.  Wat een geweldig persoon en een waardevolle ervaring.  

Weet u misschien een goed doel waar ik mijn muzikale medewerking kan verlenen?

Stuur mij een mail o.v.v. Waardebepaling achteraf 2015

Leave a Reply

